تبلیغات
ExactSeek.com ExactSeek: Relevant Web Search ExactSeek: Relevant Web Search only for u - کنترل حساب اینترنتی
only for u
آنچه شما بخواهید
با کلیک روی ستاره یک امتیاز به این مطب بده

با كنترل حساب اینترنتی، بدون نیاز به تماس با خدمات مشتركین، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهید!

 با سرویس "كنترل حساب اینترنتی" (E-care) از طریق اینترنت به سادگی می توانید:
صورت حسابتان را مشاهده و دریافت نمایید، سرویس های ارزش افزوده را برای حساب خود فعال یا غیر فعال كنید، تغییر تعرفه انجام دهید، مانده حساب فعلی، مبلغ آخرین پرداخت و تاریخ آنرا مشاهده نمایید، صورت حساب تفكیكی درخواست كنید، و...

آیا به دنبال راهی هستید تا بتوانید...

  • بر هزینه های تلفن همراهتان نظارت داشته باشید
  • صورتحسابتان را از طریق اینترنت ببینید و فقط با یك كلیك آن را دریافت كنید
  • میزان كار كرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا كه مایل باشید كنترل و هزینه آن را مشاهده كنید
  • در صورت نیاز به تغییر مشخصات فردی تان بدون آنكه مجبور باشید به مركز خاصی مراجعه كنید خودتان آنرا اصلاح كنید
  • به دلخواه سرویس ویا محصولی را فعال یا غیرفعال کنید
  • در صورت تمایل طرح تعرفه را تغییر دهید

سرویس كنترل حساب اینترنتی به شما امكان می دهد تا خودتان، بدون نیاز به تماس با خدمات مشتركین ایرانسل، تمام این كارها را انجام دهید!

 

 

برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !

 

فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به 130 ارسال کنید.
همچنین می‌توانید با سرویس خدمات مشتركین ما با شماره 700 (از خط ایرانسل) و یا 09377000000 (از سایر خطوط) تماس گرفته و این سرویس را درخواست كنید. در زمان ثبت نام نیز می توانید برای این سرویس درخواست نمایید.
بعد از ارسال درخواست ثبت نام برای سرویس کنترل حساب اینترنتی، به هر یک از روش های فوق،   "نام كاربر" و "رمز ورود" شما از طریق پیام كوتاه ظرف 24 ساعت برایتان ارسال می شود.
 

 

کاربران کنترل حساب اینترنتی

در سیستم كنترل حساب اینترنتی، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:

  • مشتركین طرح پرداخت ماهیانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركین پرداخت ماهیانه می توانند برای استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:

           - مشتریان شركتی (اشخاص حقوقی):
     مشتركینی كه شماره تلفن همراه آنها در زیر مجموعه یك شركت ثبت نام شده است.
           - مشتریان غیر شركتی (اشخاص حقیقی):
    مشتركینی که به صورت مستقل (انفرادی) ثبت نام شده اند.
     
  • مشترکین طرح پیش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتریان طرح پیش پرداخت در كنترل حساب اینترنتی به عنوان "مشتریان غیر شركتی" ثبت نام می‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.

برای درخواست كنترل اینترنتی حساب یك پیام كوتاه با متن e-care ارسال كرده و اگر در حال حاضر مشترك این سرویس هستید و رمز ورود را دارید فقط كافی است اینجا را كلیك كنید.


راهنمای استفاده

برای دریافت راهنمای استفاده از سرویس كنترل حساب اینترنتی (E-care) در فرمت PDF اینجا را كلیك كنید. 
 



طبقه بندی: آموزشی،  خدمات الکترونیکی، 


نوشته شده در تاریخ شنبه 27 آذر 1389 توسط کاظم


درباره وبلاگ
جستجو
آرشیو مطالب
آخرین مطالب
نویسندگان
موضوعات
نظر سنجی
پیوند ها
پیوندهای روزانه
آمار سایت
JavaScript Codes





Powered by WebGozar